gogonur bu kadar sıkma kendini daha önce olumsuz bir şey yaşadın mı bilmiyorum ama İnan ben ilk hamileliğimde kötü şeyler yaşadım 30 haftada çocuğumu kaybettim eğer evhama meyil verseydim bir daha hamile kalamazdım dua et, dua edelim vesvese şeytandandır kuralını benimse 😌 sonra hepsi geçecek emin ol hareketlerini hissetmeye başladığında iyi olduğunu göreceksin o zaman daha rahat olur için 😊