Kibar Merhaba arkadaşlar 20+5 Olduk 18 haftalıkken özelde kız dediler bugün gittim devlette %80 erkek dediler biz de şaşırdık sizce ne yapmalıyım biraz daha bekleyip başka bir hastaneye mi gitsem