Crescent96 Ozlemgul Avrasya Hastanesini öneririm canım. Ben Mete beye gidiyorum bayan doktor istersen Fatma hanımdanda memnun olanlar var. Muayanesi 100₺ ☺️
Deletedmom2224 Ozlemgul avrasya hastanesi gülfem şişmanoğlu ve başarı hastanesi selime demirbaş i tavsiye ederim ikiside güzel doktorlar
Ozlemgul Crescent96 Mete beyi bi kere daha duydum şuan 4+0 gebeyim. Nasıl bi doktor yapısı sert mi bana önerebilir misiniz?
Crescent96 Ozlemgul hayır aksine o kadar yumuşak,sevecen, güler yüzlü bir doktor ki ondan başka hiç kimseye güvenemiyorum sağlık konusunda. Herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor, soracak sorun bile kalmıyor..