SibelY 18 haftalık bebek hareketi her gün hissedilir mi ? Son 4 5 gündür hissediyordum ama günün her saati değil günde 1 kere falan kalp atışı gibiydi dün hiç hissetmedim😓 bu normal midir daha erken olduğu için olduğunu düşünüyorum ama yine insan tedirgin oluyor üzülüyorum daha önce bi kaybım olduğu için daha da tedirgin oluyorum. Hamilelik çok stresli bişeymiş 🙄
sevval55 SibelY kalp atısı gibi hissrttiğim zamanlar benimde 1 gün oluyodu 2-3 gun hissedemiyodum ama suan gayet tekme attıgı icin surekli hissediyorum meraklanma daha sertlestiğinde hep hissedersin☺️
Badevehande Evet normal kasıkta minik dokunuşlar hissedersin o haftalarda bende 17+5 de ilk dokunuşu hissetmiştim😊 hissetmezsen korkma düzensiz henüz haraketleri
aydandir herkesin vücudu farklı kimi 25 haftaya kadar hiç hissetmiyor kimi erken hissediyor 17+6 haftalığız ama 14 haftalıktan hissediyordum ben bizim baya hareketli çok erken oldu hissetmem ama
Sevilay_dvc Kesinlikle erken bile hissetmissin. Artik kemikleri yavas yavas sertlesiyo hergun hissedemessin zaten canim ben 23 um ilk 20 de hissettim. Şimdi bile saat gece 1 olunca bir iki tekme o kadar 😄