Akannaka aynen bende 17+6 haftalığız.İkili tarama için özelde doktorum yüksek ihtimal kız dedi daha sonra devlete gitmiştim orda da ölçümleri yaptırdım erkek gibi gözüküyor 16-17 haftayı bekleyelim dedi.17. haftamda devlete gittiğimde tekrar bebek ayak ayak üstüne almıştı gizledi öğrenemedik hala.Ayrıntılı ultrasona kaldı