Kızlar 37 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim nst ye girdim çok şükür herhangi bi sıkıntı görünmedi . Ancak doktor muayene ederken doğru düzgün ölçüm yapmadı bi elinde telefon diğer eliyle ölçüm yaptı . Geçen hafta ki ölçümlerimle arasında dağlar kadar fark var sizce başka doktora da gitmeli miyim ? Yoksa haftaya ki kontrolümde bunu belirteyim mi sinirlerim bozuldu acayip kalabalıktı zaten baştan sağma ultrasonla baktı geri kalktı kilosunu dahi ölçmedi sorduğumda şu kadar civarı dedi kafamda deli sorular 😝 Kırıcı olmadan yorum yaparsanız sevinirim 😇