Redcheeks Merhaba kızlar ben ilk tetenoz aşımı oldum ama ertesi günü karnımda isilik/alerji gibi benekler oluştu.sağlık ocağına gittim çoğalırsa gel dedi.şuan karnımda boynuma doğru çıktı sırtıma geçiyor acaba sizinde hiç böyle oldu mu?