Gamzebysl canım benimde ablam yeni doğum yaptı ve ilk 2 gün çok gelmediği için mama verdi incir kürü yapmış ve 3.gün mamayı kesti emziriyor.sıkıntı yapıcak bişey yok sadece biberonla değil de şırıngayla ver biberona alışmasın incir kürünü internetten bulabilirsn