Almanyadayım burda böyle imiş 4 gün verildi herşey normal ama 2 3 hafta lekelenme olacak taze kan gelmedikçe sorun etmeyin dendi calışıyorsa işine dönebilir ama ağır bi iş yapmasın ve yorulmasın çok dendi pazartesi günü istanbula dönücem ogün kendi doktoruma giderim tekrar nolur bol dua edin yavrum bana bağışlasın Rabbim bi düşük daha olmuştu ama o kese bile oluşmamıştı kızım eşim hepimiz çok istedik bekledik bu bebeği
orgucuanne