Merhaba arkadaşlar doğum hikayesini paylaşma sırası nihayet banada geldi ☺ 22.02 Perşembe günü 41+0 da bebeğime kavuştum😊41.haftaya kadar Doğumla ilgili sancı nişan su vs malesef hiç bi belirtim olmadığı için doktor kontrolünde bu haftaya kadar bekledik yine hiçbi belirti olmadı ve 41+0. Da suni sancıyla Doğumu başlatma kararı aldık. Perşembe sabah 8de yatışım yapıldı ve gittiğimde sadece 1 buçuk cm açılmam vardı suni sancı verilmeye başladı saat ilerledikçe artık sancı dayınılmaz hale geliyo ciddi anlamda insanın yaşayabileceği en büyük acı ağrı budur diyebilirim ama şöyle düşündüm hep eğer gerekseydi bebeğim için canımı vermezmiydim verirdim! Madem öyle fedakarlık zamanı gelmişti eğer imkanı varsa normal doğum onun vücudu beyin gelişimi geleceği için en sağlıklısıydı ve kendi sınırlarını zorlayıp vücudunun her noktasında acı bile hissetsen dayanma vakti gelmişti. Çok şükür sonucunda saat 11.55de bebeğim doğmuştu o an İnanın çektiğiniz herşeye değiyo diyosunuz. Bi kez kokusunu alın herşeyi zaten unutacaksınız ☺