SerenKavakl Arkadaşlar hamile oldugunuzu calistiginiz yere yazili olarak beyan ettniz mi etmek gerekiyor mu ? Net Bilgisi olan varsa yazarsa cok sevinirim.
Hamiyet SerenKavakl özel şirketteysen mutlaka beyan etmen gerekir. Doktorumdan hamile olduğuma dair rapor alıp muhasebeme teslim etmiştim. Sen raporunu teslim ettikten sonra sayılmaya başlıyor hamilelik günlerin.
Babymam SerenKavakl ben nöbetli çalıştığım için riskli gebeliğim ve düşük ihtimalim olduğundan ilk haftarımdan doktordan rapor alıp kuruma vermiştim nöbetten çıkardılar kurumunla alakalı bir durum istersen bir sor her kurum aynı sistemi uygulamıyor 😊
Aysenurtsr Ben ogretmenim. mudur, mudur yardimcimiz ve bolum Baskanimiza sozlu olarak hamile oldugumu soyledim. Yazili felan belirtmedim ben ama diger is yerlerini bilemem.
SerenKavakl Aysenurtsr bende memurum kimisi rapor alip beyan et dedi sonra tersleyen birisi oldu neye istinaden beyan ediceksin diye oakadr insanin icinde morali bozuluyo insanin ama yazili bi beyan herzamn iyidir diye düşünüyorum
SerenKavakl Babymam iste personelde calisan bile dogru duzgun bilgi vermiyor agzindan cimbizla laf aliniyor insanlarin bende nöbet sistemiyle calisiyorum okadar zor geliyorki gece nöbetine gitmek ama evim uzak olduğundan simdilik katlaniyorum ne kadar dayanabilirim bilmiyorum ama
Babymam SerenKavakl hayırlısı canım ama belli bir haftadan sonra sana nöbet koyamaz zaten kanunen yasak 7 bucuk saati geçiremez çalışma saatinde yasal hakkını iyi araştırıp kullan bence çünkü gebelik zaten hassas dönem ve insanlar bunu konu karşısındaki olunca pek önemsemiyorlar sen araştırıp hakkını savunmadıkca onlar bu senin hakkın diyip vermiyorlar
SerenKavakl Babymam katılıyorum canim sana insanlar cok bencil karsindakini hamile bile olsa düşünümuyolar ben memurum 7.5 saat olayi bizde olmuyormus maalesef
SerenKavakl Ozlemmmmm yo niye gec kalasin ki bi konus isyermdekilerle istiyolar mi doktor raporunda senin kac haftalik gebe oldugun zaten yazar
Ozlemmmmm SerenKavakl aradim simdi mubasebeyi dogum izni icin rapor aldiginda bildirmen gerekiyo dedi oncesinde grrek yokmus.