mmrv amin çok teşekkür ederim şükür bugün sancım yok durdu ben zaten hala ilac kulanımına devam ediyorum ama eğer sancı çok artarsa ve açılma olursa alıcaz dedi aslında çok iyi bi doktor onun yanına ilk gittiğimde çok acılar çektim onun verdiği ilaçlar yaptığı müdahalelerle bu güne kadar geldim herşey allahtan tabi orası ayrı ama iyi bi doktor olmasıda çok önemli oluyor