Emos23 Kızlar az önce kalktığımda burnumun altında uçuk çıktığını gördüm ve ilerlemesin diye uçuk kremi sürmeyi düşünüyorum ama bebeğe zararı olur mu diye de endişe ediyorum böyle bişey başına gelen var mı ? 🙁
Asu20 Emos23 gecenlerde benim de çıktı. Dudagımda hem de kocaman nasıl acıyor kaşınıyor. Doktoruma sordum kesinlikle bir sey sürmeyeceksın dedı. 10 gunde anca gectı maalesef. Rahatlaması açısından buz koyabilirsiniz. Gecmıs olsun
Busraa32 Emos23 benimde bikaçgün yorucu geçti mi hemen uçuk çıkıyor dudağımda da değil kenarında yada çenemde ilk kenarında çıkanda baya zorlandım ama çenemde çıktığında farmasinin çay ağacı sos serumu var ondan sürdüm 2 gün de kurudu ve geçti
Sera00 Emos23 bende de cıktı hala iki gündür iyi dr a sordum batikon sür dedi cok iyi geldi.baska krem önermiyor dr
Emos23 Busraa32 Hadi ya şimdi onu bulamayacağımdan sarımsak sürdüm inşallah iyi gelir yoksa benim 1 ay kadar sürüyor geçmesi 🙁
Nazire3333 Emos23 Emos23 ben 35 haftalık hamileyim ilk hamilelik dönemimde çok fazla çıkıyordu dr kullanabileceğimi söyleyince kullandım bi problem olmadı şükür