Turkuazmavi Benim de bi sürü beyazım var ama boyamayı düşünmüyorum bebeğimden daha önemli değil biraz bakımsız olmak
OzlEmrah PembeLia Kesinlikle katılıyorum 😂😂 konuyu açan anne adayımız doğumuna az kalmış umarım bebişinde herhangi bir şey olmaz. 🙏🙏 Kimisi her ay boyatıyormuş. Kanıtlanmış bir şeyi yok diyorlar var diyorum bende haberlerde bile söylendi. Hamileyken boyatan annelerin boyatmayan annelerin bebeklerine oranla Allah korusun lösemi olma olasılığı yüksek.. rabbim kimseye göstermesin herkes bebeğini sağlıklı kucağına alsın 🙏🙏🙏
PembeLia OzlEmrah Kesinlikle, normalde dahi zararlı hamileyken riskin daha yüksek olduğunu düşünüyorum tedbir almakta fayda var ben cesaret edemiyorum şahsen ama kestirdim.Amin inşallah, sağlıkla hayırla alalım kucaklarımıza inşallah.😊
baharclk SenaFratzbek niye kestiremedinki Yoksa sende bebegin ömrü kisalir cabuk ölürcü hurafeleremi inandin. Benim bebegimle o dediklerini ayni cumlede kullanan ölsün diyorum ben! Canim 2018deyiz ya bu bizi korkutan aptal insanlarin nesli ne zaman tukenicek artk. Kestirmekten hic bisey olmaz allah yukarda ona şart mı koşuyorsunuz? O karar verir sizin saciniz degil. Boyamaya gelince boyatanlar var son aylara dogru boyatirsan daha iyi. Bi kereden bisey olmaz. Devamli o kimyasali almamak lazm sadece.