EngucluAnne ben zayıf bir kadınım. 16. Haftada ilk tekmeleri hissetmeye başladım ama çok erken olduğunu bildiğim için bebek değildir dedim. O hafta doktora sordum seğirme gibi bir şeyler hissediyorum diye. Doktor da zayıf anneler bazen böyle çok erken hissediyor, olabilir demişti. O zamandan beri hiç durmadan devam etti. Şimdi 20. Haftamdayim çok çok net artık. Bi de benim göbek derim de incedir, ilk zamanlardan itibaren dışarıdan bile görünüyordu attığı tekmeler. Yani tamamen vücut yapısı ile alakalı. 20. Haftaya doğru ilk pıtlari hissedersiniz muhtemelen. Emin olmak için de çikolata yiyip sırt üstü uzanın. O zaman daha çok tekme atıyor. Ben öyle emin olmuştum :)