Haticemre21 ben hep devlete gittim özeldekiyle aynıydı muamele devlette daha iyidi hatta yalnız bi kere servise yatıcam doğum yapcağım gün hemşire beni azarlayacak oldu haddini bildirdim salağa kan verememe oturarak kan tutuyor bayılırım dedim artı heyecan stres var doğuma gidiyorum kontrole diye geldiğim hastanede veremem bayılırım dedim bana inanmadı oturarak aldı bayılmazsın bayılmazsın dedim sen ne diyorsun ya dedim beni benden iyi mi biliyorsun dedim ayrıca sana alay eder gibi konuşma hakkını kim veriyor ki kimsin sen ya dedim çok gıcık oldum ona gerçekten çok kavga ettim doğurana kadar 😂😂