Ipekozsyhzry Haticemre21 yok canim bana hem saglik ocsgi demisti 6.haftamda 12.haftada ikili testin var 14haftaya kadar yaptirabilirsin demisti dunde devllet hastaneme okmeydani egitimdeki doktoruma gittim 9+3um 12.haftanda gel ikili testi yapalim dedi normalde size kalmis bir test ama biz oneriyoruz dedi 12.14 haftalarda dedi 7 haftalikta yapilmaz ki
Haticemre21 Ipekozsyhzry yok 7 de yapmıyorlar zaten de o zamn randevu almamiz lazmmis anca yaplyomus 12 haftada yabi erken almanjz lazm dedi bide okmeydanına gidim bari yapuyosa orasi hemen sizin doktorunuz kimdi
GulinMert Medine_1992 doğumu hiç düşünmedim desem doğru olur herhalde Aynı yerden kimi çok memnunken kimi hiç memnun olmuyor Bu kişinin ne beklediğine ve biraz da şansına bağlı galiba
Medine_1992 GulinMert aynen ya doğuma gittiğinde hangi doktora denk gelirsen şans işte herkes farklı konuşuyor
Ipekozsyhzry Haticemre21 11 hafta bitikine yakin bende Randevu alacagim Genc doktor ama mennunum ilgileniyor :)
DilekH Haticemre21 tatlım gittiğimde doktora şunu söyledim özel hastaneye gidiyorum ama testlerimi devlette yaptırmak istiyorum ikili test yaptırmam gerekiyormuş dedi bebeğe baktı ölçülecek boyutta dedi ve gerekli kontrolleri yaptı sonrasında kan aldırdım 1 hafta sonra çıktı sonuç doktor adı Ertuğrul Can Tüfekçi
Haticemre21 DilekH bende zaten o sekilde söyledim snaki hazrlk yaplcakms gibi bana cok erken randrvu almanz gerekyo dedi bu devlet doktorlari neden byle anlamıyorum
DilekH Haticemre21 anladım cnm Allah kolaylık versin gönlüne göre olsun inşaAllah zor bir süreç gerçekten
Deletedmom2224 Filizcck aynen öyle sonuçta yapacak bişeyleri yok 600 lira en kral yerde ayrıntılı ultrason yaptırılır yani çok fazla
Deletedmom2224 Haticemre21 Valla ben riskli gebe olduğum için gittiğim gibi randevu alabiliyorum normal gebelerde nasıl oluyor bilmiyorum. Gittim 2 hafta sonraya randevu aldım haftaya ikili test yapılacak ama 7. Haftada baya erken geldi bana
Ipekozsyhzry Haticemre21 sanmiyorum canim bana saat vermedi sadece 12.haftada gel ilki testi yapalim demisti
Minti HGC onu bende çok araştırdım Bakırköy ve Kanuni normalde yapıyor ama canları isterse yapıyorlar. Ben Silivri devlette yaptırdım hem 2li hem 4lü HDR'mde hiç mırın kırın etmediler. Kanuni'ye gittim o Zaman 7 haftalıktım bana geç kaldığımı 5. Haftada gidip randevu almam gerektiğini söylediler şaka gibi zaten o haftada öğrendim gebe olduğumu 13. Haftada silivriye gittim orası özel hastane gibi çok ilgilendiler işin tuhaf tarafı da alınan kan Kanuni'ye gidiyor ordan sonuç geliyor silivriye burdan da anlıyoruz ki Kanuni'ni sultan süleyman hastanesi kadın doğum üzerine ama 5 para etmez çok sorun yaşadım o hastanede onu da belirtmek isterim
Haticemre21 Minti bende ayni sorunu yasadm persembe gnu randevu aldm gttm alt tarafi 10 dk bakicak bana da gec kaldnz dedk 7. Haftada randevu alnmaya başlıyor dediler. Randevu bos blup almışım zaten ha o gun ha 7 hafta önce herkez de gittiği gibi yaptırıyor süleymaniye den almstm bense orasida 5 para etmez anladm bende 4 lu icin ramdevu vercekti dedm 2li yapıldı 4 lu kaldı😅
3bebe1anne_2021 Haticemre21 6. Haftada randevu almam için kadın doğum yönlendirdi sonra randevu kalmıyor diye erkenden yönlendiriyorlar. Belki bulursunuz dediğim gibi yoğunluğa bağlı .
Haticemre21 3bebe1anne_2021 ya suan 13 haftamdaym dun alıp gttm yapamıyoruz dedi onceden alman gerekyo dedi ama oyle deglmis nornalde hemen yapiyorlar diyolar