Badevehande
Ne mutlu sizin çıkmamış ben de şu yaşıma kadar tatlı şeker vs den uzak durdum ama Benim çıktı sonrasında psikolojik olarak çok etkilendik devamlı tatlı şeyler tüketmeye başladım ki siz de az çok bilirsiniz şeker bağımlılık yapar.
Benim babam şeker hastası olduğu için her sabah aç ve tok karnına şeker ölçümü ve takibi yapar ben de bilseydim bu şekilde takip ederdim şekerimi demek istemiştim tabii ki isteyen elbette yaptırsın. Ama ben bu yöntemin daha masum daha normal olduğunu düşünüyorum,tansiyon takibi gibi şeker de değişkenlik gösterir.