Nazzz1310 düşünmemeye çalış bende ilk başta boş gebelik yaşadım yeniden hamile kalınca bu sefer sağ kasık ağrısı başladı aha dış gebelik mi bu seferde dedim çok şükür 14. Haftaya geçtik. İnşallah duyarsın kalp atışını bol bol dua et. Esma-ül-Hüsna, Bedir sahabelerini falan oku. Herkesin hamileliği aynı olacak diye bişey yok. Belki senin rahat geçecek