Minicikkiz
Kızlar 3 ay önce 2 aylık bebeğim karnimda öldü. Tam 3 ay geçti herkes 3 aydan sonra yani kurtajdan sonra hemen hamile kaliniyo dedi. Bı bebeğim olsun okadar istiyorumki. Mesela onun o küçük minik ellerini ellerimin arasına almak istiyorum. Yanaklarima dokundurmak. Öyle güzel hayallerim varki odasını güzelce yapmak. Kendi dolabim gibi daginik değilde 😂 hepsini takım olarak asmak aradığımı hemen bulmak. Veya kız olursa kıyafetlerine göre bandaj takmak. Onu koynuma yatırım birlikte resim çekilmek 😊 her resmimizi albüm yapmak. Birlikte aynı renkeler giyinmek. O ağladığında kesin bende ağlarım 😂🙈 sürekli eşim görevdeyken arayıp bebeğimiz agliyo napcam ben diye aglamrim
Hergun girip doğum hikayelerini okuyorum ve her okuduğumda ağlıyorum sırf bebeğim yok diye değil ben çok duygusalim o annenin bebeğini kucağına aldığını duyunca duygulanp ağlıyorum. Bı tuhaf bişey bu o mutluluğu doğum yapanla bende yaşıyorum 😂 yani böyle hayallerim var kizceler 😍 sizin peki
Bu arada İstanbul beylikdüzü'nde yaşayan varmı