espalp
Ama bu isimler bizimde bir parcamiz Türk Arap
Olmakla bi alakasi yok artik. Ispanyollarda bile Fatma ismi var Osmanlidan dolayi. Ecdadimizin isimleri bile Arapcaymis. Ben Kuranda gecen tabiki anlamifa güzel olan isimleri kurmaktan yanayim veya sahabe peygamber isimleri..
Ben Avrupada yasadigim icin onlarda bu isme zaten yabanci olduklari icin kafalarina göre yazamazlar zaten ☺️