Kizlar yumurtlama ustunden 11 gun gecti adetime 1 hafta var biliyorum cok acele ettim ama gaza geldim test yaptim bu saatte ilk saniyelerde cizgi goremedim uc dort dakika falan geçti tekrar baktim hayalet cizgi var kameram bozuk olmasa foto aticamda telde bile gozukmeyebilir . Kimyasal gebeliklerimde adetim uc dort gecmesine ragmen oyle ciksrdi testlerim henuz bir hafta varken ikinci cizgi hayalet olsada belirdi ay gece gece durduk yere heycan yaptim ya ama ya yanlis gormussem diyorum teste bakiyorum ikinci cizgi var cok silikte olsa var . Nolur dua edin bana 💙 adetime kadar beklicem insaallah nedense burda paylasmak istedim . Esim ilk defa gecen gun bu sefer olucak hissediyorum dedi 6.hissi cok kuvvetlidir . Benimde yumurtlamadan sonra atesim hic inmedi goguslerim cok aciyor rabbim yuzumuze gulsun iki senedir bekliyorum . Isteyen herkesin olsun evlat hasretiyle sinanmak cok zor bişey 😢 [url=
https://hizliresim.com/QPyBgA][img]
https://i.hizliresim.com/QPyBgA.jpg[/img][/url] netlestirebildigim kadar cektim