Esilaninannesi0904 o ne demek ya. Kaşıntı karaciğerden de olabilir her yer kaşınıyorsa eğer. Safra asitlerine falan bakmaları gerekiyor. Eğer karaciğer sorunu yoksa dermatoloğa yollamalı. Benim öyle ama sadece el ve ayaklar kaşınıyor. Doktor kolestaz olsaydı her yerin kaşınırdı ama yine de biz tedbirli olalım dedi ve tahlil yaptık. Çok şükür ki karaciğerden değil. Egzama olmuş krem ve alerji ilacı kullanıyorum şimdi hala kaşınıyorum ama çıldırmıyorum kaşıntıdan en azından. Ama öncelikle ger yer kaşınıyorsa muhakkak karaciğere bakmalılar