Ezgib Annembilir canim az önce burda okudum bir arkadasında basi çok agrimis tansiyondan şüphelenip doktora gitmiski muayene ederken doktor 4 cm açıklığı varmis korkutmak istemem ama bir git istersen sende doktora
38Prens38 Annembilir ensene buz koy yada soguk suyla bi duş al canm kendini oku üfle biraz göze de gelmiş olabilirsin
Annembilir Ezgib ben dün gece acildeydim baş agrısı için değil ama sancılarım vardı doktor dogum sancıların başlamış ama açılman yok dedi
Ezgib Annembilir gitme imkanın varsa bidaha git belki acilman basladi basla alakasi varmi bilmiyorum ama o arkadasta ayni seyi yazinca sana demek istedim
Annembilir Ezgib bende okudum onun enseden başlamış ağrısı benim ensede yok başım agrıyo sadece 1 saatten fazla birde sanki burnumu kırmışlar gibi burnuma sancı yapıyo
38Prens38 Annembilir inşallah bide işaret ve baş parmagın arasını ovala iyice oralarda iyi geliyo baş agrısına