Islim789 Cok uzun ugraslar sonucu sonunda bende hamileyim pkoyum. Adete bir gün varken kan testi 309 çıktı sizce değer nasıl doktor iki gün sonra testi yenileyelim ama kimyasal da bu kadar yüksek çıkmaz korkma dedi birde bende çok nadir kaşık batması ve çok az göğüs ucu hassasiyeti dışında belirti yok normal mi acildeki doktor kanda enfeksiyon var dedi bu kötü birşey mi
Deletedmom00313 Islim789 evet kimyasal olsa bukadar yüksek çıkacağını düşünmüyorum ama diğer sorunla alakalı bilgim yok postun üstte kalsın canım sağlıcakla gelsin bebişin inşallah❣️
38Prens38 Islim789 yok korkma inşallah bişey olmaz bendede enfeksiyon var hatta hastaneye 3 sefer serum yemeye gittim korkma sen bol bol yat ilk 3 ay cok cok dikkat et
pyymamm Islim789 ikinci günde verdiğin kan iki katı seklinde ilerlersw sağlıklı olur canım hayırlı olsun iyi düşün iyi olsun hep
Rfb Hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin, sağlıkla kucağına al. Arkadaşın dediği gibi özellikle ilk üç ay dikkat et, yediğine içtiğine dinlenmene. Umarım herşey yolunda gitsin 🤲