Begdem Kızlar meraba 8 haftalık gebeyim 9 a giricez bi kaç gündür sanki adet olucakmışım gibi kasık ağrısı bacaklarım ve belim ağrıyo göğüslerim 6. Haftadan beri inanılmaz acıyo bunlar normal mi acaba bi de adet haftamdayım ondan olabilir mi?
emeloz Ben 10 hafta oldum ama hala o agrıları cekıyorum. İlk hamılelıgımde inanılmaz rahatken bu sefer agrı halsızlık bulantı stres duygu degısıklıgı ne varsa geldi.
Begdem emeloz hadi yaa benimde normal o zamn böyle ağrı olunca endişeleniyor insan ilk hamilelik olduğu için 😊ne kadar sürücek bilmiyorumm sabahları kalktığımda sanki göğüslerim kopucak kadar acıyo inşallah biter yakında canım seninde benimde 🙏
Begdem Tale7 😬 çok zor o kadar sürmez umarımm 🙏 sürersede napalım iyi olsunda bebiş gerisi önemli değil 💜
Begdem msraaaaa yalnız olmadığıma sevindimm 😁 ya ilk hamilelik olunca herşeyden korkuyo insan bişey olucak diye 2. De baya tecrübeli oluruz artık 😁