Duuyguum 24+5 im dünden bu yana bazen sağ kasığıma batma gibi birşey oluyor acı vermiyor ama hissettiriyor yaşayanınız var mı neden olduğunu bilen haftaya kontrolüm var bebeğimin hareketleri de iyi ama bu kasık şeysi canımı sıktı hani ilk hamile kalındığında batma olmuştur hemen hemen herkeste aynen öyle
Nurrrrr Duuyguum mesela ben 17 haftalığım banada oluyor ara ara geciyor ama zaten doktora gitsende sana diceği tek şey kanaman olmadığı sürece sıkıntı yok yani normaldir canım belki rahmin iyicene genişliyor bebeğin büyüyor cünkü oğlumdada böyle şeyler oluyordu doktorda kafasını oraya sıkıştırıyordur ondan diyordu 😌
Neslihancoskun Duuyguum idrar yolu enfeksiyonundan da olabilir bende öyle oluyor enfeksiyon oluşunca batma ve bi kaç belirti daha oluyor tahlil veriyorum hemen ve enfeksiyon çıkıyor başka belirtileriniz varsa bi tahlil yaptırmanı tavsiye ederim
Duuyguum Nurrrrr hareketleri yukarda hissediyorum ama canm dediğin gibi rahmin büyümesiyle ilgili olabilir
gizemmm Eğer iğne batması gibiyse orda şişlik de varsa elinizle bakın kasık fıtığı olabilir. Bende var malesef bazen gece batma ve yanma hissiyle uyanıyorum
Duuyguum gizemmm baktım da her iki tarafta da aynı dolgunlukta birşey var ama belli belirsiz öyle yanma falan değil canm rahatsız da etmiyor ağrı falan da Yok tarifte edemiyorum ki 😊
gizemmm Duuyguum Kadın Doğum doktoru mutlaka anlar. Bana doktorum kasık fıtığıdır demişti. Gebeliğe bağlı hamilelik sonrası kendiliğinden düzelir dedi ve öyle oldu
gizemmm Duuyguum bende dokununca acı var bir de ayakta kalınca çok ağrıyor. Gece de düz yattığımda bıçak saplanır gibi keskin bi ağrı giriyor
gizemmm Duuyguum yok herhangi bir şey yapmadım ilaç da kullanmadım.Ama doktora mutlaka gösterin anlıyor. Bazı hastalara da sezaryen ameliyatında bu fıtığa da müdahale ediyorlar ama bana öyle bi şey yapılmadı. Bazı doktorlar yapıyor.
Duuyguum MinakAnne suyu birgün çok içsem diğer gün az içiyorum ayarını tutturamadım bi türlü ama 2 litreden aşağı içmiyorum yine de
Duuyguum MinakAnne evet çoğu zaman bende öyle bazen az da içebiliyorum midem bulanıyo şişkinlik oluyo vs dikkat edeyim bakalım belki idrar kokusu dA ondan oluyo