Deletedmom0071 İmzaladım. Ancak hepimiz Ali Emir’in annesinin kaderini paylaşabiliriz. Bugüne kadar ani çocuk ölümlerinin tamamının yanlış, bayat, gereksiz aşılar yüzünden olduğunu bildiğimiz halde hiç araştırmadan sırf doktorlara koşulsuz güvendiğimiz için yaptırmaktayız. Ali Emir’in annesi de doktora güvenmişti. Lütfen ilaçların, aşıların, kullandığımız bilimum bebek ürünlerinin ve dahası bizim eve aldığımız yiyeceklerin içeriklerini okumayı ve araştırmayı kendimize görev edinelim. Çocuklarımızdan, ailemizden ve sağlığımızdan daha değerli neyimiz var şu dünyada?