Ceyda4 Merhaba! Kızlar . Ben yeni ewlıyım hamile kaldım dusuk yaptım bebeğin kesesi olusmadigindan kendılıgınden düştü . 14 gün kanamam oldu , sonrasında doktor korunma dediğinden korunmadık . Bugün adet tarihimin üstünden tam 7 gün gectı sağlık ocağından beta cektırdım 1.2 . Dünden beridir de beL bolgemde ağri ve ara sıra kasıklarımda batma oluyor ayrica kabızlıkda var gec dolenme olabılır mı??? YaDa hamile değil miyim 😞
Deletedmom2224 Ceyda4 geç döllenme olsaydı bu zamana kadar mutlaka çıkardı. Büyük ihtimalle düşükten dolayo böyle bir gecikme olmuştur
Gulbeyazk Ceyda4 gecikmesi normal düşükten sonra gecikme oluyor ilk üç ay Rabbim gönlüne göre versin insallah
Ceyda4 Gulbeyazk peki kasık ve bel agrısı 2 gündür oluyor oda normal mi acaba .. bide ben 14 gün kanamam oldu , gec yumurtalama olma imkanı yOk mu yani
Deletedmom2224 Ceyda4 şuan gebelik gözükmüyor ama ne bu umutsuzlukk bu ay olmadıysa bir daha ki ay olur allahın izniyle
Jukekam Ceyda4 imkansız değil hatta daha çabuk olursun ama düşükten sonra vücutdun toparlanması lazım o yüzden geçikme yaşanır bak gör sonraki ay hamilesin 🙏
Ceyda4 Jukekam ayy inş :) daha 2.5 aylik hamileyim acelemede anLam veremiyorum ama bende eşimde o kadar istıyoruz ki kesin hamileyim dedik bugün negatif çıkınca ikimizde ağladık 😞
Jukekam Ceyda4 sen gönlünü ferah tut yeter vakti zamanı gelince mevlam nasip eder harap etme kendini yeter stres olumsuz etkiler bedenini