Telatabih Merhaba arkadaşlar🙋🏻♀️ 19 ağustosta ergen gebelik idrar testi yaptım bir şey çıkmadı daha sonra 23 ağustos cuma günü kanda 37,9 çıktı regldan bir gün önceydi, 26 ağustos pazartesi 66,14 çıktı bu şekilde olupta daha sonra artanlar var mı ? Doktorum biraz korkuttu perşembe yine bakacağız tek ümitlendiren progesteron 14,5 iyi bir değer birde adet döngüsüyle ilgili de olabilceğini söyledi 21 günde bir oluyordum genelde döngü 28-30 olduğu için zaten öğrenene kadar yükselmiş oluyormuş. Bu şekilde olupta yükselenler yada yükselmeyenler neler oldu acaba?
pyymamm Telatabih artışın normal. İlk değerin iki katı ilerlemesi gerekir sağlıklı olması için. İçini ferah tut sen
Gulbeyazk Yaklaşık aynı değerlerdeydi seninkiyle benimde 599 u görene kadar dört kez gitmiştim kalbine kötüyü düşürme Rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin
Telatabih Kızlar maalesef çarşamba 128 di bugün 211 olmuş çok az artmış doktorum hala bakalım progesteron iyi bekleyeceğiz diyor dış gebelikten çok korkuyorum 😔