Minedemir15 ilknur_88 buca kadın doğumda muhammet cevat şerif var görümcem sezeryan oldu çok memnun kalmış
Minedemir15 ilknur_88 rica ederim aynı zamanda bnmde doktorum bn normal yaptım doğumu çok iyi bi doktor çok ilgileniyor sormadan söylüyor yarım saat ultrasonda en ince detayına kadar inceledi