Nilya
Merhabalar. Fmf hastası olup normal doğum yapan var mı? Ya da hamileleğin son günleri fmf ağrısına benzer mi ağrılar yaşadınız. Benim don 18 günüm kaldı. Ara ara belime ve kasıklarıma vuran ağrı var. Pazartesi doktora gitmiştim 1 kere sancı çıkmıştı doktor normal dedi az kaldığı için. Rahim ağzıma baktı kapalı herşey yolunda dedi. Siz nasıl hissettiniz doğum sancılarınızı. Fmf ataklarını yaşayınca doğum sancısı ayırt edilebilir mi?