Nesliugur adet sancısı gibi ne çok ne az ama sabit bir ağrı artma yada azalma da yok az önce yazdıklarımı özelin acilinde yaşadım zaten o sebeple gitmek istemiyorum devletin hastanesini söylemiyorum bile çok eksiği ve alakasızlığı var bulunduğum şehirden memnunum ama hastaneleri beni illallah ettirdi İstanbulu aşırı arar oldum sırf bu yönden