Cansinsen_ aman Allahım hala bu devirde erkek olsun diyenler demi var.
Benim babam 55 yaşında 3 kızı bir erkek var. Ta yıllar önce erkek yokmu derlermiş babamda benim erkekte gözüm yok hayırlı olsunlar dermiş. Çok şükür hepimiz hayirliyiz.
Sen üzülme ve kizininda oglununda hayırlı olması için dua et. Kimsenin lafına bakipta üzülme. Onların morelini bozmalarina izin verme lütfen 🙏