Leylaa76 ayak bileğimin üst tarafı çok uyuşuyor sabah öğlen akşam arada gidip geliyor .. neden olur sizce ? hamilelikte uyuşma normalmidir yaşayanlar var mı?
Sermec Leylaa76 bende de oluyor 9 haftalık hamıleyım 1 haftadır var sanırım magnezyum eksıklıgınden kaynaklanıyor
Leylaa76 Sermec Magnezyum eksikliği krampla belli oluyor sanıyordum doktoruma bir sorayım bunda ağrı yok mesela ama böyle hafif uyuştuğunu hissediyorum
Sermec Leylaa76 yanı benımkı kramp tarzı uyusma deyince ben kramp giriyor agrıyor sandım ama uyuşma nedır oluyor mu BIlmıyorum benım kı kramp gibi
Gelmsim Uyuşma ben kramp magnezyum eksikliğinden oluyor. Sağlık ocağı hekiminden yazdırabilirsiniz ben bugün aldım inşallah işe yarar 🤲🏻