Durukayra ilk doz 20. Hafta ikinci doz da 1 ay sonra yapılıyor canım. Olumlu yani eğer dogumun sezaryen ile olursa herhangi bir ters duruma karşı vücut direncini sağlıyor olumsuz ise o gün kolunda sızlama oluyor. Doğum anında yaşanacak herhangi bir sıkıntı ya karşı mutlaka yapılması gerekiyor dedi doktorum.