Merve3 ben diz hizasında almıştım bende kapalıyım. Sezaryen olmuştum. Gecelik ilk gün rahat olduZ ertesi gün pijama giydim. İnsan açık kapalı, kim gördü hiç düşünmüyor . Şahsen ben o diz hizası gecelikle hastanede dolaştım bile. O kadar halsiz oluyorsunuz ki. İnsan düşünmüyor saçını bacağını.