Ascvk inanın 32 haftalığım ne yersem çıkarıyorum kaç doktora gittik hiç birşey vermiyor sadece gaviskon bulantı ilacı vs ama ne yersem midemi çok acıtıyor. Kan kusuyorum ne yersem yiyim asla faydası yok herşey dokunuyor hamile kalmadan bendede vardı mide problemleri nexıum içince ferahlatıyordu . Ama doktor asla yazmıyor. Kimin önerisiyle içmeye başladınız acaba ilacı