Umudum0134 Miğde yanmam var 19+3 hala bulantım var bulantı için ilaç kullanıyorum ama bugün çok yanma var Neden oluyor acaba
Ezgib Umudum0134 benim tatli hamur işi çikolata yediğim zaman çok oluyor birtek soğuk süt iyi geliyor
Glybskl Umudum0134 21+5 benimde canım al benden de o kadar 😭 boğaz reflüm var benim asit boğazlarıma çıkıyor uyuyamadım saatlerdir işe gidicem sözde 🙄🙄🙄😭😭😭
Yavuzum1202 Bende de oluyor hamur işi ve baharatlı yedıgım zaman daha cok oluyor soguk süt ve gavıscon icebılrsin iyi gelıyor
Aylingizem Nedenini bilmiyorum çok geçmiş olsun gebeliktendir umarım.. benim de var şu an 32 haftalığız.. ama laktozsuz süt içersen direk keser :)