Deletedmom0065 o hepimizde birazda olsa var, kendine yüklenme. Ben daha geçen hafta anneme ya çocuğumu sevmezsem gibi saçma bir soru sordum, annemde haliyle çok kızdı ama kötü bir niyetim yoktu, sonuçta tanımadığımız bir bebek ve neyle karşılaşacağımızı henüz bilmiyoruz. Doğumda bunların hepsi geçicek sanırım 😊