Berkos Arkadaşlar 9 haftalığım ama ne yesem gaz oluyor ya su bile.. yemekten ve meyveden sonra özellikle çok fazla ve sanırım kasıklarm da ağrı yapıyor bu durum😕😕😕
Menekseduru Berkos off ben 17+4üm hala öyleyim beni en çok mahveden şey bu gaz oldu. Ve çıkmıyor da lanet agrı yapıyor mideme kasıgıma 🤦🏻♀️
ezoterik Ben de ayniyim özellikle aksamlari çok kötü oluyorum gercekten bi çözüm de bulamadim sinir oluyorum gercekten☹️