Dygyns Merhaba anneler; Eylül anneleri nasılsınız.herşey yolunda mı? İstanbul zeynep kamil hastanesinde doğumumu düşünüyorum sizce doğum yapan yada giden varmı. Şimdiden hayırlı doğumlarımız olsun diyorum.
GulsahMulayimDastepe Dygyns 35 haftalığım, 16 Eylül son kontrol. Bebeğin gelişim ve durumuna göre günümüz verilecek bakalım. Tek sıkıntım bebeğimin suyu biraz azalmış. 🥺
Yprkk Dygyns 36+4 olduk bizde 😍 ara ara kasıklarımda kramplar regl sancısı gibi oluyo . 9 Eylül’e sıra aldık bakalım hayırlısıyla 🙏❤️
Asellina2015 Gkivik ya sertleşmek mi denir bilmiyorum da bebek toplanıyor ara ara şuanlık yok gündüz 2 saat boyunca sürdü yarın nasıl olacak bakalım kontrolümüz var hepimizin Allah yardımcısı olsun❤️
Asellina2015 Gkivik ya sertleşmek mi denir bilmiyorum da bebek toplanıyor ara ara şuanlık yok gündüz 2 saat boyunca sürdü yarın nasıl olacak bakalım kontrolümüz var hepimizin Allah yardımcısı olsun❤️
Orkide123 Bende 36+3 üm ve bugün kontrolüm vardı. Tarih aldık doğum için 13 Eylül geliyor paşamiz inşallah.
SevalK seymaozkan sordum bugün doktoruma ne zaman yaparız diye kanaman veya suyun geldiğinde hastaneye geldiğinde yaparız dedi 38 e kadar durursa da 38. Haftada yapıcaz
Asellina2015 Gkivik evet canım kontrolden geldim sancım çıktı nst de ama yalancı sancı bu haftalarda çok normal dedi vücüt kendini hazırlıyor dedi