siineem
Merhaba hanımlar ben tüp bebekle 24+2 günlük hamileyim. Bugün adet sancısına benzer ağrılrım var bi geçiyor bi ağrıyor. Geçen haftada aynısı oldu acile gittim açılma kısalma vs. yok. Suyunda da azalma yok. Normal mi acaba yaşayan var mı buna benzer bir şey