H53 şart değil ama şöyle bir şey var eğer yaptirmayacaksaniz şeker hastasiymis gibi beslenmek zorundasınız yani ailenizde şeker hastalığı yoksa diyelimki yaptırdınız ve test sınırda yada biraz üstü cıktı. Diyet vericekler. Eğer yaptırmak istemiyorsanız hali hazırda diyet beslenmek zorundasınız 27. Haftadayım bende yarın başlayacağım. Ama mesela bazılarının çok üst sınır çıkıyor insulin kullanıyorlar. Ve şeker sadece tatlıda yok meyve pirinç patates ekmek hamur işi vs