Beyzanur_02 şimdi öncelikle yukarıda yazdığım mantığa göre bakacak olursak Umay ismi de Kayra ismi gibi. Fakat Kayra ismi , “büyük bir kimseden gelen iyilik, ihsan” anlamına gelmekte. Umay ise “Orhun Yazıtları’nda geçen, çocukları ve hayvan yavrularını koruduğuna inanılan kadın Tanrı.” Şahsen benim fikrimi sorarsanız içime sinmezdi çocuğumun ismine bakılıp “Tanrıça ismiymiş denmesi” fakat Kayra bu durumda biraz daha farklı o bir kişi olarak genelde geçmez. Yine de tapılmadığını düşünüyorum koyabilirsiniz.