eylulunannesi Ne olmuş geliyor mu 🤭 yine vajinaya ve arkaya baskı yapmaya başladı bizim eylül kuşuum https://hizliresim.com/gPbV5N https://i.hizliresim.com/gPbV5N.jpg
R_abia eylulunannesi en yüksek 1 kere 60 a vuran sancınızz olmuş ama doğum için yeterli değil sanırım 😐
SemaSalihh eylulunannesi evet canım sancıların başlamış ama doğum için yeterli değil. Bendede aynısı olmuştu 40 haftada. şuan 40 a ancak vuruyo olan sancımda gitti 🤣
eylulunannesi Ruyaninprensi devlet hastanesine gidiyorum oda o kadar kalabalık oluyor ki asla birşey soramıyorsun doktor sonuca baktı 'çok güzel' dedi sancın kanaman suyun gelirse acile gel diyor sadece 🙄
eylulunannesi R_abia şu sancı gelsin diye yapmadığım kalmadı sanırım şu anda içerden bize gülüyordur 😂
Ruyaninprensi eylulunannesi aynen gicik oluyorum ya benimde sanci cikti geri gonderdi kanama olur suyun flan gelirse gel die 39 haftalik olduk beklemek cok kotu 😌
R_abia eylulunannesi gelcekleri zamanı biliyor onlar naparsak yapalım öyle 😁 bende 40. Haftaları görmek istemiyorum 3 aydır yatıyorum erken doğum riskinden inşallah hayırlı zamanda gelir bekletmez okadar gücüm kalmadı 🙄 doktorunuz ne dedi ?
eylulunannesi R_abia Hiç birşey demiyor biraz net bir tip sadece 1 hafta sonra gel dedi kanama sanci agri olursa acile gel dedi 🙄🙄🙄