Hilalcan-ilhan Mustafaninannesi12 ben 11+4de öğrendim ikili testte ama 16.haftada öğreniliyormuş net olarak doktorunuza sorabilirsiniz 😊
Elmasssss Mustafaninannesi12 ben 12+2 de dün doktora gittim kesin olmamakla birlikte yüksek ihtimal kız dedi,16.haftadan sonra daha net belli oluyor
Busraylmz Mustafaninannesi12 14.haftada öğrenemedim . İnşallah 18. Haftada kontrolümüz var öğreniriz 😊
Kubra9595 Mustafaninannesi12 yani o biraz doktoruna bagli 12. Haftada diyen de oluyor ama en mantiklisi 16 dan sonra olan sonuc o bile bazen degisiyor
Mustafaninannesi12 Hilalcan-ilhan oglumda 12 nci hafta belli olmustu bunda bilkiyorum ne zaman belli olur cok heycanliyim 🥰
Hilalcan-ilhan Mustafaninannesi12 allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰♥️ Benimde oğluşum olacak #hamza
Senaburak 13+3 üm Bende bugün öğrendim 😍😍 %90 kız dedi doktorum ikili test sonucu için gitmiştik şansa öğrendik valla haftaya kesinleştiririz dediii değişmez dimiiii😍
Mustafaninannesi12 Busraylmz oyle ogrenemeyen de oluyor cnm gorumcem meselaa doguma kadar bebek kendini hic göstermedi dogmyapyi kizi oldu 😂 bazi bebekler cok utangac oluyor
Emineemre 13. Haftada öğrendim oğlum oluyor adımız sıraç 😍 teyzeleri (ben çok merak ettiğimden ınstagramda adım adım annelik sayfasında tahmin yapılıyodu ordda yaptırdım ordada erkek çıktı )
Emineemre Busraylmz genelde hep tahminleri tuttu kime söylediysem ama sonuç olarak doktor değil sadece merak giderme oluyo
Busraylmz Mustafaninannesi12 Allah korusun İnşallah görümceniz gibi olmam 🙈 kıyafet almak istiyorum alamıyorum .