AzizeL Selam hanımlar 7 haftalık hamileyim çok bulantım var hiç iştahım yok canım yemek yemek istemiyor resmen sizin nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz bunla ilgili 😞@
ikizannesi33 AzizeL allah yardımcın olsun ben 20 haftalık hamileyim ama halen benimde aynı bulantı kusmam çok fazla ama ilk zamankardaki gibi değilim en azından iştahım açıldı ama bundan iki hafta önceye kadar gün boyu sadece tuzlu krakerle ayakta kalıyordum
Yesom92 Merhaba arkadaşlar bu konuda tavsiye yazdığıma inanamıyorum ☺️ 1 ay boyunca hergün 15 defa falan kustum hergün serumla yaşadım... ama suAn 16 haftalığım geçti diyemem ama insana döndüm sürekli bulanmıyor ama yediklerime dikkat edersem. Salça soğan sarımsak yok. Yayla çorbası çok iyi geliyor bir de ev yapımı yoğurt. Tabi ki tuzlu kraker. Benim midem de sorun olduğundan Dr lansor verdi bulantı içinde onzyd tabi ki hekiminize danışın sizin için en iyisini o bilir allah yardımcınız olsun çok zor ama geçiyor ☺️