Hazalprm06 Benim bel fıtığım vardı birkaç gündür sağ ayağım aksıyor zor yürüyorum sinire baskı oluyor doktora gitmedim bişey yapmazlar diye,36 haftalık hamileyim sezeryan olucam doğumda bi sıkıntı olurmu böyle bi durum yaşayanınız varmı ne yapmak lazım?
Nurdem33 Hazalprm06 bende de var fıtık benim önceki gebeliğim sezaryen doğum du Dr bununda sezaryen doğum olacağını söyledi. Normal Doğum olmuyor sanırım fıtık sorun yaratırmış ben öle biliyorum
Rmysa_29 Bende de var 3 senedir doğumu bilemem ama son 3 ayim kaldı çok kötüyüm.Yuruyus yapamıyorum çok oturamıyorum