Rumeysa17 40+2 olmuştuk bugün öğlen vakitlerinde nişan geldi şimdi de sancım var Allah rızası için dua edin 1. Doğumum çok zor olmuştu ne olur dua edin Rabbim herkesi kolay kurtarsın inşallah
Slinn Rumeysa17 rabbim bir avazda kurtarsın inşallah ne güzel kavuşcaksın yavruna darısı biz bekleyenlere inş❤️
Min_nak Bende 38+3 üm akşam üstü nişanım geldi.. Hafiften Bi belden ağrı Bi kasık ağrısı var ama devamı gelir mi bilmiyorum.. 🤷♀️ Sizinde Allah yardımcınız olsun Bi avazda kurtulursunuz inşallah..